DeriNLikSarHoshluu

Thursday, March 04, 2010

zaman tezgahı

İşte bir küçüçük gün daha geçti koca zaman tezgahından
geçer mi dakikalar incecik bir yüreğin telaşlı rüzgarından
sorar mı halini gönülden bir dost,bilinmez maksadından
ilaçmış yaralarıma sözcüklerin ruhu ahımkalmaz devranından
eğer ki artık ben değilsem saçlari rüzgarda savrulan
ve hiç beklemediği anlarda en zayıf yerlerinden vurulan
tek aaaaah ederim o da içimden,yankısı sonsuza kalan
dumanalmaz puştun tezgahı içimi kavuran ve yakan
bir tek ben kaldi elde beni benden ayırıp sonsuza atan
o da evrenterazisinde lanetlenmiş bir ruhabatan
sürmez bu olanlar kaçarsan zaman tezgahından
velhasılı kelam ve fi kadim ül mekan
bende gizli dertlerden artan kırıntılar
evreni doldurur bitap düşer yıldızlar
söz bir köleymiş kullananı cok
cem de pazara çıkmış alanı yok
yazdım çizdim ahkam eyledim
okuyana dinleyene selam söyledim

0 Comments:

Post a Comment

<< Home