DeriNLikSarHoshluu

Saturday, July 03, 2010

NARAM SiN


sin
aram sin
naram sin
yaram sin
tarihten cektim aldim seni zihnime
yasadin sen de
daha yasiyorum ben
peki aramizdaki fark ne?
bu soru aslinda kendime sin
sen daha ne kadardir benimlesin?
tarihi yazanlarin düstügü bir nottan ibaretsin
yudas etmediyse de isa ya ihanet
öyle yazdilar artik degismez melanet
gümüslere satilan bir tanri oglu ile
para kutusunu tutan nedamet
neyse sin
nerelerdesin
sinine sicarim derdi eskiden yaslilar küfrederken
ben sîni sanirdim sin
yani tepsi
mezarmis megerse sin
naram sin
seni bahane edip sacmalamak
sevdigime ulasamamamin kederini
yumusatmak istedim
bilirsin
sin
ne acidir o sarilip sevdigine yatamamak
gözlerine bakip evrenlere ucamamak
ucarken tek basina sevdigin olmadigi icin
keyif alamamak

sen sevdin mi sin?
sonra anlat bana
sizin cagda sevmek nasildi?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home