DeriNLikSarHoshluu

Sunday, July 18, 2010

AF ORIZMA

AF-Orizma
Brahmsı dinlemeyen Brahman
rüzgarla güz garına yönel
taa ki Naki Asker olana dek!
Bir "hoş çakal"dır hoşçakal diyen gözlerin..
girdaba yakalanırsan eğer
son durakta in!
geri dönmeye değer..
Takip ediyorlar beni
beynimdeki kalabalıklar
paranoyak değilim ben
güzelim alabalıklar..
hayır! diye bağırdı küçük kız
hayır anne ben değilim,
onlar alıklar!
Vurdum duymaz kapıyı açmıyo..
Allahverdi,allah versin! dedi...dilenemedim..
-"beni nerde indircen"? dedi kız adama
Keops`u geçip 100 metre ilerde..
Mikerinosta..
"uzak olur"dedi kız
"Stonehenge" de atsana
Emekli öğretmenin şapkası kıravatı
ve
akşamüstü arkasında bıraktığı "aurası"
dar sokaklara özgürlük serpen
sabah rüzgarı
al bu karışıklıktan beni
kime yalvarsam artık bilmiyorum..
ben artık sadece
içimde
geziyorum..!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home